Nays "Güvenliğin gereği işleme devam edemiyoruz" Sorunu Nasıl Çözülür?
Nays uygulamasını güncelledikten sonra veya üst üste yanlış giriş denemeleri yaptığınızda uygulama bu hatayı verebiliyor. Sorunun çözümü için şu yolları deneyebilirsiniz;
1) Uygulamanın önbelleğini temizlemeyin, verileri silin.
2) Birinci adım işe yaramadıysa şifremi unuttum bağlantısı ile şifre sıfırlamayı deneyin.
3) Şifre sıfırlama yapamıyorsanız Nays canlı destek üzerinden müşteri temsilcisine bağlanarak sorunu kendilerine iletin.
0850 724 0 824 numaralı Çözüm Merkezimizle 7/24 yanındayız . Ayrıca Nays’a giriş yaptıktan sonra sağ üstte bulunan kulaklık ikonuna tıklayarak canlı destek temsilcimizle istersen yazışarak istersen konuşarak destek alabilirsin.