Memlekette sapıklık aldı başını gidiyor. Tabi ki sebebi eğitimsizlik ve cezaların yetersiz kalışı. Aileler çocukları ile doğru iletişimi kuramıyor, doğru eğitemiyor, devletimiz ise cezaları ile caydırıcı olamıyor, sonuç olarak ortaya bir tarafta tacizci tipler, diğer tarafta tacizin masum kurbanları çıkıyor. ...
Çocuk İstismarı fiziksel ya da psikolojik olarak bir çocuğa bir yetişkin tarafından kötü davranılmasıdır. Ayrıca çocuklara kötü davranmak veya çocuk istismarı ve ihmali ile de çoğu zaman eş anlamı taşır. Dünya Sağlık Örgütü çocuk istismarını şöyle tanımlar: “Çocuğun sağlığını, fiziksel ...


