Unilever markası Dove, kadınlara yönelik bir reklam filmi yayınlamış. Reklam filminde aslında Dove’un tanıtımı yapılmıyor bunun yerine “kadınların her işe koşturmaktan kendilerini ihmal ettikleri ve aslında düşündüklerinden daha güzel oldukları” anlatılıyor.
Anlatım, bir ressamın kaleminden destekleniyor. Önce kendi anlatımlarından onları kağıda resmeden ressam daha sonrada başkalarının anlatımlardan onları resmediyor. Aradaki farkı merak ediyorsanız bu etkili reklam filmini aşağıdaki playerdan izleyebilirsiniz.
Son olarak, Dove ekibi çalışmayı şöyle yorumluyor;
Kadınlar kendilerinin en acımasız eliştirmenleri. Dünyada kadınların sadece %4’ü kendini güzel buluyor. Biz Dove olarak güzelliğin endişenin değil cesaretin kaynağı olduğu bir dünya yaratmayı hedefliyoruz. Bu doğrultuda kadınlarının kendi gözünden ve başkalarının gözünden güzelliklerini karşılaştıran sosyal bir deney yapmaya karar verdik.
Yorum Yaz