Ticaret Bakanlığı Haksız Fiyat Artışı Şikayet Bildirim Sistemi

Ticaret Bakanlığı Haksız Fiyat Artışı Şikayet Bildirim Sistemi

Covid19 salgınının iki koca yılımızı ve birçok hayatı elimizden alması yetmezmiş gibi, şimdi de büyük bir ekonomik kriz musallat oldu başımıza. Fiyatlar son 40 yılın en yüksek seviyesinde!. Birde fırsatçılar.. %50 zam yapıyor, ertesi hafta tekrar zam yapıyorlar. Ne de olsa mecburuz bazı şeyleri almaya!

Tabi bu durum hep böyle sürmeyecek, illa ki yavaş yavaş normale döneceğiz. Ancak bu süreçte fırsatçıların önlenmesi büyük önem arz ediyor.

İşte bu nedenle halihazırda Ticaret Bakanlığı İç Ticaret Genel Müdürlüğü’nce mobil uygulama ve Alo 175 Tüketici Danışma Hattı’ndan herkesin kullanımına sunulan haksız fiyat artışı şikayet sistemi, artık e-devlet üstünden de kullanılabiliyor.

Amaç sistemin kullanımını arttırmak, tüketiciyi fırsatçıların zulmünden korumak.

Şahsen ben, gördüğüm haksız fiyat artışlarını ileteceğim. Eğer sizde haksız fiyat artışları görüyor ve bunun önüne geçilmesini istiyorsanız, artık ne yapacağınızı biliyorsunuz.

Aşağıdaki uygulamayı telefonunuza indirin, şikayetinizi Ticaret Bakanlığı’na gönderin.

>> Google Play’den İndir

>> Apple Store’dan İndir

E-devlet sitesi turkiye.gov.tr’ye gidin, e-devlet hesabınıza giriş yaptıktan sonra Ticaret Bakanlığı bağlantıları altından Haksız fiyat artışı şikayet bildirimine tıklayın ve şikayetinizi gönderin.

https://www.turkiye.gov.tr/ticaret-bakanligi-haksiz-fiyat-artisi-sikayet-bildirimi

Ticaret Bakanlığı Haksız Fiyat Artışı Şikayet Bildirim Sistemi

Ya da alternatif bir yol olarak Alo 175 tüketici danışma hattını arayarak şikayetinizi iletin.

Aranacak numara: 175

İnşallah bu sistem haksız fiyat artışlarının önüne geçebilir.

Konuyla alakalı sorularınız olursa yorum olarak yazabilirsiniz.