
Nostaljiyi sevenler, eski internet kafe dönemlerini yad etmek isteyenler için harika fırsat! Botlu, Windows 11 uyumlu ve geniş ekran destekli Half Life ve Counter Strike 1.6! Oyunun indirme paketlerini indiriyorsunuz, içinden çıkanları sıra ile kuruyorsunuz ve yazımda paylaştığım şekilde oyunu botlu açıp, çatır çatır oynamaya başlıyorsunuz.
Windows 11 Uyumlu HALF LİFE!
Sıralama şu şekilde; Aşağıdaki bağlantıdan Windows 11 uyumlu Half Life oyununun kurulum paketini indirin.
>> Tek Link Half Life İNDİR
Link Kontrol Tarihi: 27 Şubat 2026
İndirilen setup’ın kurulumunu tamamlayın.
Ardından aynı paketteki Aerobot paketinin kurulumunu tamamlayın.
Aerobot kurulumu için; zip’li dosya içerisindeki 2 klasör ve bir dosyayı C:\Games\Half-Life\valve konumuna kopyalamalısınız!
Aerobot kurulumu bittikten sonra Half Life’ı açıp, Create Game menüsünden herhangi bir harita ile yeni bir tur başlatıp, klavyeden ” tuşuna basarak konsola şu komutu yazın; apb_add
Veya apb_fill
Bu komutlardan birini girdiğiniz an oyuna 1 bot veya full botlar dolmalı, artık botlarla oyun oynayabilmelisiniz.
Windows 11 uyumlu Counter Strike 1.6 için aşağıdaki bağlantıya bakmalısınız.
>> Geniş Ekran 64 Bit Windows 11 Uyumlu Counter Strike 1.6!
Eski Windows sürümlerini kullananlar diğer yazımdaki eski Half Life ve CS 1.5 paketlerine göz atabilirler. Fakat onun kurulumu epey teferruatlıdır.
>> Counter Strike Uyarlaması “Brutal Strike”
>> VR Özel Half Life Oyunu Half Life Alyx



merhaba dediğiniz herşeyi yaptım half life çalışmıyor
@can; Merhaba. Bazı virüs taramaları hl.exe uygulamasını silebiliyor. Kontrolünü yapın, exe kayıpsa oyunu baştan kurmanız gerekecek.
setup.exe çalışmıyor
@benseno; Merhaba. Exe dosyasının özelliklerine girip engellemeyi kaldır seçeneğine tıklayın ve uygulamayı yönetici olarak çalıştırın.
ÖNCELİKLE İLGİNİZ EMEĞİNİZ İÇİN MİNNETTARIM . OYUNU KURDUM HERŞEY HARİKA FAKAT OYUN TAM EKRAN OLMUYOR NEDENİ NEDİR TÜM AYARLARI DİBİNE KADAR DENEDİM 2K 165 HZ 27”İNÇ MONİTÖRÜM VAR MONİTÖRÜN AYARLARINIDA FULL HD HATTA HD YAPMAMA RAĞMEN BİR TÜRLÜ TAM EKRAN OLMADI VE TAM EKRAN OLMAYINCA ÇOK KEYİFSİZ OLUYOR LÜTFEN YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM TEŞEKKÜRLER.
@CAN BASLI; Merhaba. Uyumluluk seçeneklerinden Windows 8’i ayarladınız mı? Oyunun yasal sürümünde belki 2k, 4k desteği gelmiş olabilir ama bu sürümde full hd üstünü denemedim. İsterseniz bilgisayarınızın çözünürlüğünü 1920*1080 yapıp sonra oyunu tekrar kontrol edin. Oyunun menüleri tam ekran olmaz ama oynarken oyun içi görünüm tam ekran olmalı. Eğer bilgisayar çözünürlüğünü full hd yaptığınızda oyun tam ekran olursa oyunun bu sürümünde 2k çözünürlük desteklenmiyor olabilir. Mecburen Steam üstünden yasal sürümü satın almanız gerekecek. Steam sürümü de 2k tam ekran olmuyorsa oyunu iade edip para iadesi alabilirsiniz.
merhaba oyunu kurdum fakat her haritaya bot gelmiyor ayrıca her harita yok farklı yerden 40 map indirip ekledim fakat girnce donup kalıyor öyle neden ?
örneğin poolday haritası yok buna girince donuyor yanılmıyorsam öyle bir harita yok veya bu haritanın waypointi mi yok diyor ne anlamadım
iceworld hartialarına da girmiyor bot .
şimdi bu konularda yardımcı olur musun reis;
1:CS 1.5 BOTLU DAHA FAZLA HARİTALAR VEREBİLİR MİSİN
2; BAZI HARİTALARA DA BOT EKLENMİYOR NASIL EKLERİZ
VEYA BUNLARIN DIŞINDA BAŞKA YOL VAR MIDIR?
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER SAYGILAR
@Halil; Merhaba. CS 1.5 haritalar ve bot konusunda biraz sıkıntılıydı her zaman. Eğer yeni harita yüklüyorsanız kesinlikle waypoint dosyasını da bulmanız veya komutlar ile waypoint oluşturmanız gerekiyor. Ben size botlu birkaç harita paylaştım ama daha fazlası için uğraşmanız gerekiyor. Waypoint oluşturma işlemi de çok basit değil, konsoldan komutlar girerek waypoint üretimi başlatıyor sonra haritanın her yerini gezerek bir kalıp oluşturuyorsunuz. Tabi internette waypoint dağıtan sitelerde var. CS 1.5 harita adı waypoint şeklinde arama yaparsanız bazı kaynak siteler bulabilirsiniz. Waypoint ile uğraşmak istemiyorsanız CS 1.6 indirmelisiniz. Sitede onu da paylaşmıştım. Harita waypointlerini kendisi oluşturur ve bunu haritayı ilk açtığınızda yapar, sonrasında bir daha uğraştırmaz.
selam opposing force ve blue shiftin eski sürümlerini bulabilirmisin 1.5 olanları
@oguzhan; Merhaba. Eskiden elimde vardı ama şimdi nerede bilmiyorum. Şuan hemen lazımsa Steam üstünden satın alabilirsiniz. indirimsiz fiyatı 3 dolar, indirim zamanlarında 25-30 tl ye kadar iniyor.