Türk Telekom, eski adı ile Avea kullanıcıları Lira yüklemelerinden sonra veya kullanımlarından sonra ne kadar Liraları kaldığını aşağıda paylaşacağım yöntemleri kullanarak sorgulayabilirler. Lira sorgulamaları ise ücretsizdir.
1. Bilgi Mesajı:
Ücretli yaptığınız her arama ve gönderdiğiniz her SMS sonrası, hattınızda kalan TL bilgisi, kullanım süresi ve tutarı ile birlikte otomatik olarak ekranınıza gönderiliyor ve bu hizmetten tüm faturasız hat aboneleri, herhangi bir işlem yapmadan ve ücret ödemeden faydalanabiliyor.
2. 9333 ile bakiye sorgulama:
9333’ü arayarak ya da TL yazıp 9333’e mesaj göndererek hattınızdaki bakiyeyi öğrenebilirsiniz.
3. *123# ile bakiye sorgulama:
*123#’yi arayarak telefonunuzun ekranında mevcut TL miktarınızı görebilirsiniz.
4. Menüden bakiye sorgulama:
Cep telefonunuzdaki “Servis” menüsünün altındaki “Asistan” menüsünü izleyip, “Kredi” menüsünden “Kalan” menüsünü seçerek, yolladığınız ücretsiz kısa mesaja gelen cevapla hattınızdaki kalan TL miktarını öğrenebilirsiniz.
Kalan bakiye bilgisi servisleri ücretsizdir.
iyi yapmışlar güzer olmuş heryerede aradım sadece beurada bulabildim
yaa aramalara kapanmaması için 17.06.2012 tarihine kadar yükleme yapınız derken ne demek istiyor?
@çağatay; O tarihe kadar kontör yüklemezseniz telefonunuz aramalara kapanır. 5 yada 10 tl yüklerseniz süre uzar.
çoq güzel
yaa biri bana yardım etsin yaa daha dün aveaya taşındım bugun pişmanım yaa. yirmi tl yükledim dokuz lirasına mesaj yaptım sonra kontör sorgulamak için9333 ü aradım ve bütün kontörlerim gitti şimda ne sms gönderebiliyorum ne de arayabiliyorum yaa bunun sebebi ne gerçekten çok merak ediyorum
@şanssız kız; Avea müşteri hizmetlerini arayın. Durduk yere TL bakiyeniz sıfırlanmaz bunda bir hata vardır. Avea müşteri hizmetlerini aradığınızda onlar TL bakiyenizin nereye gittiğini görür, sizi bilgilendirir, gerekirse geri iadesini yaparlar.
444 1 500 Yada twitter.com/Avea
ya ne kadar sms kaldına bakcam
kaç tl oldugunu öğrenmek iştiyorum
Merhaba Samsung s3 var bende arama sonrası özet gelmiyor kaç kontur kaldığı kalan dakikada
@ismail; Merhaba. Yanlış hatırlamıyorsam (eğer Arama ayarlarında değilse) o özellik Avea üzerinden aktif ediliyordu. Müşteri hizmetlerini ararsanız yardımcı olacaklardır.